Wednesday 13 December 2017

Top fri online handel kort spel


Du håller på att lämna en webbplats som drivs av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International ansvarar inte för innehållet på någon länkad webbplats som inte drivs av The Pokmon Company International. Observera att de här webbplatsernas sekretesspolicyer och säkerhetspraxis kan skilja sig från The Pokmon Company Internationals-standarder. Klicka Fortsätt för att besöka PokemonCenter, vår officiella webbutik. Sekretess - och säkerhetspolitiken skiljer sig åt. Rapportera olämpligt skärmnamn Vill du meddela Pokemon-personalen som du anser är ett olämpligt skärmnamn Rapportera olämpligt Skärmnamn Pokemon-administratörer har blivit anmälda och kommer att granska skärmnamnet för att följa användarvillkoren. Rapportera olämpligt skärmnamn Din förfrågan kunde inte slutföras. Var god försök igen. Om problemet kvarstår, vänligen kontakta kundsupport. Tre kortspel Alternativ till Hearthstone De observerande Murloc störarna bland dig kommer redan att veta att wersquove fick mycket kärlek till Hearthstone och effekten av itrsquos. Men inte everyonersquos övertygade om att itrsquos den digitala CCG för dem. Hearthstone blir fortfarande kritiserad för att sakna Magic-djupet: The Gathering, för att förlita sig på RNG-effekter, och för slipningen av rankad stegerspel. När vi kör vår veckaartikel om spelet, föreslår någon i kommentarerna alltid att vi tittar på något annat. Tja, här går vi. Jag har tittat på några av Hearthstones huvudkonkurrenter. De kanske inte har produktionsvärdet av ett Blizzard-spel, men varje ger något annorlunda när det gäller stil och system som kan pique ditt intresse på ett sätt som Hearthstone doesnrsquot. Och, om inget annat, finns det ingen fara att stöta på en knivsjugglare i någon av dem. ldquoPut detta äpple på yourhelliprdquo NEJ FÖR ATT VETEN VET KOMMER ATT HOPA. Scrolls är den andra full release från Minecraft-makers Mojang. Först tillkännagav i början av 2011, spenderade det ett år i sluten testning, sedan en annan i öppen beta, innan den äntligen lanserades offentligt i december förra året. Bortsett från det vanliga mot-läget, innehåller resultaten av den långvariga utvecklingscykeln dagliga utmaningsscenarier mot AI, rankad spelning och ett arkeologiskt ritningsläge som heter Judgment. Howrsquos det olika Scrolls skakar upp det vanliga CCG-formatet genom att lägga till den klassiska strategispelspaken: en hex-bräda. När du spelar ett varukort väljer du en plats på din sida om att den ska dyka upp och tvinga dig att inte bara tänka på vilka varelser du lägger i ditt däck, utan också hur dinsquoll placerar dem när de slår slagfältet. Det finns några andra digitala kortspel som fokuserar på noggrann positionering, men ingen som är så tung som Scrolls. Det känns nästan som ett brädspel, men kortuppsamlings - och däckbyggnadsaspekterna håller det inom CCG-riket. Däckbyggnad Klicka på pilarna i det övre högra hörnet för att förstora. I stället för ett livs totala, har du och din motståndare båda fem avgudar, en i slutet av varje rad. Förstör tre av dina motspelare och du vinner, så försöker du kapitalisera på utsatta idoler medan du blockerar din egen är nyckeln. Varje varelse attackerar efter ett visst antal varv, slående vad som helst direkt framför det. Du kan göra vad som helst på din motspelare, men attackerna på varelser ger dig tillräckligt lång tid för att ställa upp dina försvar för att störa deras nästa drag. Rulla är underbart att titta på. Det finns en serie olika slagfält att spela på, och varje playstyle har varelser och kortkonst som passar dem. Du kan köpa olika karaktärer och idoler med in-game eller riktiga pengar för att lägga till en mer anpassad personlighet till dina slagsmål. Det skulle vara nästan omöjligt att nå detaljnivå och användarvänlighet som Hearthstonersquos-gränssnittet har, men det finns mycket mer pågår i Scrolls. En annan signifikant skillnad är hur Scrolls hanterar mana. Varje tur fick din offer att offra ett kort för att antingen rita två nya kort eller få en permanent ökning till en viss typ av mana. Din mana regenererar i början av varje tur, men det gör inte automatiskt uppräkning som det gör i Hearthstone. Detta kan tvinga dig till några obehagliga kasseringar, men det frigör också dina däckbyggnadsalternativ. För dem som är bekanta med Magic: The Gathering, behöver du donrsquot fylla ditt däck med manakort som eventuellt kan bli döda drag. För dem som är bekanta med Hearthstone behöver du inte bekymra dig om att sätta kortdrag i ditt däck lika mycket. Varför ska jag spela det? Scrolls är ett bra val om du letar efter en CCG som har lite mer djup utan mycket mer komplexitet. Medan arenrsquot nästan lika många unika eller överraskande kortmekaniker som hittades i Hearthstone, lägger hex-styrelsen ett extra lager av tänkande på varje tur. Dessutom är det svårt att samla kort, med guld för förpackningar som kommer snabbt och möjlighet att köpa olika specifika kort varje dag. Scrolls har en gratis provversion, som kan uppgraderas till den fulla versionen för 5 på sin officiella webbplats. Nuvarande sida: Page 1Top Trading Card Games Top Ten 1 Magic The Gathering Kom igen Lätt bättre på grund av artisten på korten, liksom kärnspelet är så mycket mer expansivt och däckanpassningen har så mycket kreativitet som finns tillgänglig för spelarna . Ingen tävling här. Magic The Gathering har en gemenskap och en konkurrenskraftig miljö som förstör alla andra trading-kortspel. Du kan gå in i någon spelbutik över hela världen och hitta personer som spelar MTG varje dag i veckan. Perfekt för alla åldrar Och det bästa spelet någonsin gjort det bästa av det. Du har varit ute och tänk på din motståndare. Det är den enda med en tv-show som jag spelat yu-gi-oh och magi under en mycket lång tid, och jag föredrar Yu-gi-oh eftersom det kan vara väldigt enkelt och ändå väldigt komplext och gör hjärnan till ett jobb för din seger . Den bästa kvaliteten är att den har ett stort antal kort som kan vädja till nästan alla. Egentligen bör yugioh dominera. Jag har magi och yugioh. Jag har spelat båda i åratal och yugioh är mycket roligare. Magic är för komplicerat och det kan vara svårt att skapa ett nytt däck. Yugioh är inte så komplicerat och är mycket lättare att skapa ett däck med. Du behöver inte mana och alla saker. Också, yugioh har stragetgy men magi jobbar bara med vad du har. Yugioh kan spela kort med ansiktet ner för att hålla din motståndare gissa men magi har bara monster att attackera. Magic har också flygande O. Varelser som är överväldigade. Yugioh har kort som alltid kan vara beatable. Yugioh tar också längre tid att spela vilket är bra för att du kan njuta av upplevelsen längre. Av annan anledning har magi som 9 olika sätt att spela med olika regler. Yugioh har ett bra sätt att spela som inte är förvirrande. Du låter som om du verkligen aldrig spelat magi mycket. Eller du är bara hemskt då du klagar över flygande varelser. Dess mycket mer än bara varelser som attackerar varelser. Försök spela det och försök att bygga en anständig däck. Flyga är långt ifrån dina största bekymmer. - Robbyrob Yugioh är odjuret. Det är nummer ett kortspel i hela världen och förtjänar det. Jag har spelat en bra stund men mitt problem är att jag bara har en annan person att spela med det mesta men jag har två vänner som kommer ner en eller två gånger om året så jag spelar dem när jag kan . Också jag har inga butiker någonstans nära mig som håller turneringar, men ingen av dem kommer att hindra mig att leka länge. Jag tror inte att detta är en mycket välkänd combo orsak jag spelar aldrig någon som jag inte vet men jag har inte hört något om det så här är det. Det är en kombinationsruta för sista tur. Uppkalla zenmaines och spela honom i försvar. Se till att det har minst ett XYZ-material när du aktiverar senaste sväng. När din uppenent attatcks använder sin effekt och förstör sitt monster under slutfasen. Hoppas det hjälper - llamabaconllama37 Ska vara nummer ett. Mitt favoritkortspel. Ärligt talat, det bästa kortspelet där ute. I jämförelse med Yugioh appellerar Pokemon till någon, oavsett hur gammal de är. I turneringar har de juniorer, seniorer och mästare, så om du är 14 år borde du inte oroa dig för att gå mot en 22-årig. Det här är också bra eftersom det sätter människor med samma kaliber tillsammans så det är inte så orättvist. Vem som helst kan också kvalificera sig till VM, till skillnad från Yugioh som du måste kvalificera från medborgare. Pokemon är ett riktigt strategiskt och roligt spel och samhället är mycket vänligare än Yugioh. Jag spelar Pokemon och Yugioh och medan jag fortfarande tycker om Yugioh, föredrar jag att spela Pokemon mycket mer, speciellt som jag har kvalificerat mig för VM 2013 i Vancouver, Kanada. DET ÄR AWESOME Det har en bra struktur i stil med gameplay, och det finns mycket variation i strategier, spelare, kort och mycket mer. Så ja, jag rekommenderar desperat det här spelet. Lätt spel att plocka upp, men har plats för massor av strategi. Dessutom är onlinespelet fantastiskt, så om du letar efter ett online-kortspel, väntar jag på HexHearthstone, rekommenderar jag definitivt att du sätter fötterna i det innan du går ut och köper kort. Som många sa, det tilltalande eftersom dess Pokemon, alla vet det och massor av människor älskar det. Wish Id kom in i det faktiska kortspelet tidigare när jag var barn, men med onlinespel och växande popularitet i min stad, är jag bara glad att bli en del av det. Pokmon är en rolig och beroendeframkallande TCG. 4 Cardfight. Vanguard Tja, precis som det står ovan, är Cardfight ledningsgruppen ett av de bästa. Ja det började inte bra men efter att det kom i tcg förändras det ständigt. Yugioh var chefen som alltid (har fortfarande Guinness rekord. Men tänk på det här: med de senaste formaten alltid beroende på 2 kanske 3 däck som kommer att förbjudas i en eller två listor gjorde alla däck en inkomstform och så vidare, spelarna har förlorat sitt värde. Spelare där ute letar efter något roligt enkelt, utan regler (kedjor, prioriteringar, spaltningskedjan etc.) billigt (de flesta vanguardkort är billiga med de dyraste på 30) och även nya, färska du kan säga. Allt som är sammanfattningen av förskott. Reglerna är lätta, spelet är kul, det hela har några regler som tagits från yugioh, andra från magiska andra från många spel, men det tog bara de bästa aspekterna av dessa spel nummer 10 kan tyckas bra just nu men med det här spelet i hela världen tror jag att vi kommer. mer Cardfight Vanguard är unik. Det finns ingen gräns för möjligheten. En sådan smart sätt att duellera. Mängden skada du har tagit (Limit Break), att kunna att betala den skada (Counterblast), gör det ofattbara som Megablast, olika däcktyper och spelstilar, nya uppsättningar och arketyper släpptes hela tiden, vilket sparas i sista minuten på grund av hur smart spelet är upprättat som att dra en Heal Trigger på en skada kontroll eller helt förstöra din motståndare med kritiska utlösare, barraging och tortera din motståndare med stativtriggare, aldrig rinner av alternativ med Draw Triggers, den väl genomtänkta och väl implementerade Crossride och effekterna som köpts med dem, förlorar dig själv och går ut vapen som är flammande med Persona Blast, det är gjort som en klocka. I Yugioh kan du blanda allt för att göra ett däck. Men i Cardfight Vanguard är varje del av ett däck gjord för att arbeta tillsammans, det är helt anpassat för att ge den ultimata spelglädjen. Oslagbar. Fantastiskt spel. Cool Mechanics, och de lyssnar på vad spelarna vill ha också. De testar också kort innan du använder den för att se om det finns brister eller fel på kortet. Även om jag saknar några aspekter av de flesta kortspel som stavningskort etc. Cardfight är den bästa tcg som jag har sett hittills. Att vara s spelare av att ge, pokemon och magi, kan jag säga kortfärdiga triumfer över allt Den nyaste yu-gi-oh, du vet den som inte menar de gamla skolspelarna som förvirrande först men när man går in i det du understant det mycket mer Bästa kortspel enkla regler, få krav, bra idé och coola kort, gav mig ett sätt att få fler vänner. 6 World of Warcraft TCG Det erbjuder en gameplay som liknar Magic, men med sina egna förändringar. Det är lättare att lära sig, ger dig chefsstrider och korttyperna är roliga. Kampsystemet är också underhållande. Legendariskt spel. Istället för att dö det gav sin ställning till Hearthstone. Och Hearthstone håller för närvarande nummer 1-positionen för digitala kortspel och en av de fem bästa positionerna i onlinespel. Hearthstone har en bra framtid men också en legendarisk förfader. Var ett mycket roligt spel. Jag vet inte varför jag röstade för det just nu men nu har de avbrutit det så att de kan ta våra pengar online istället. Samma som yu gi oh jag vill få en sak ur vägen. Konsten är uppriktigt fantastisk. Det var en av de faktorer som fick mig intresserad av det här spelet så mycket. Reglerna är mycket enkla att lära sig, och du kan använda en hel del kreativitet med däcken jämfört med andra TCG och varje duell är spännande. I Japan är detta spel fortfarande mycket, väldigt populärt och spelet har avancerat till en helt ny nivå med många nya korttyper, förmågor och naturligtvis den vackra konsten. Jag älskar också det faktum att spelet beror på skicklighet och strategi i stället för tur och kort och ett kort du slog av en slump. Jag hoppas verkligen att det här spelet kommer tillbaka till resten av världen med de nya koncepten och förmågorna. Det skulle vara fantastiskt Personligen älskar jag det här spelet, det avbröts i u. s eftersom de bestämde sig för parodi-dub anime (gör det idiotiskt). Men jag spelar fortfarande Yu-Gi-Oh på grund av att jag tror att Duel Masters är intressantare. Reglerna är enkla, spelet är roligt och spännande. Det borde vara över kaotiskt. Helt enkelt nostalgisk. - BusinessDuck Jag är oerhört upprörd över det faktum att den har slutat bli luftad på T. V eftersom det är ärligt talat om de bästa showen som var i luften. Det är också på de bästa kortspel där ute. Verkligen nedslående det slutade att flyga Det är en innovation för trading-kortspel eftersom det kan spelas inte bara i verkligheten utan även online. Det släpptes offentligt som ett spelkortspel online och en tv-show, men med tyvärr krossades till döds av mer populära trading-kortspel som Magic-samlingen, Yu-Gi-Oh och Pokmon. Det hade en mycket kort livslängd, även om det har varit rykten att det kommer att börja igen år 2013 eller 2014. Jag tror att på YouTube fanns en video som heter Chaotic roomers och det handlade om 4kids som säger att de skulle släppa den igen i Japan. Jag tror att kaotiska kort är riktigt coola, jag köper dem hela tiden men jag är ledsen eftersom de inte finns i butikerna längre så jag måste köpa korten online 2016 och fortfarande det bästa showgame för mig Digimon är mer kort som istället för att bygga fartyg som kan vara förvirrande Enkel, taktisk, arbetar med temat Digimon och är överlag en glädje att spela. Även konstverket är bra. Digimon är mycket mindre komplicerat än fartyg. Jag älskar digimon det borde vara nummer 1 stora spel, särskilt deciphers version. Detta var en av de stora kortspelen hela tiden och om dechiffreren hade kunnat fortsätta med licensen från Lucas Arts skulle det vara en av de bästa där ute idag. Decipher-versionen borde absolut vara topp 10 och är 1 i min bok. Jag försökte flera andra spel efter att dechiffrera förlorade licensen till guiderna på kusten (vars version var långt sämre) och ingenting jämfördes med avseende på mekanik och quotfree-worldquot-känslan, men från vad jag läste kan Legend of the Five Rings vara en tävlande. Okej, licensen fortsatte inte. Komplexa, men fantastiska Bästa kort i stället för basketbollar någonsin Contenders 11 Future Card Buddyfight Det nya kortspelet från bushiroad (skaparna av Weiss Schwarz och Cardfight vanguard) är ett nytt frisk luft för TCG-scenen alla nya mekaniker som är super fast och bara ser kul Det här kortspelet kommer ut i slutet av januari och anime kommer ut den 3 januari så nära jag kan nästan känna att det tar mina pengar från min plånbok Men för riktigt försök är det här nya kortspelet ute och det coolaste är Japanarna och oss får allt kortspelet introduceras samtidigt, så ingen väntar som andra kortspel. Jag kunde prata om detta kortspel hela dagen så bara se själv och jag slår vad om att du inte kommer ångra det En av de få lovande spelen att vara i horisonten. Jag testade det, det är mycket roligt och snabbt att hämta. Det blir intressant att se var det går. Med så många världar att välja mellan blir detta spel roligare. De 10 startande livslängden varar längre än tidigare. Efter många år med pokemon, magi och yugi kände jag kalk, jag behöver en förändring. Buddyfight erbjuder ett enkelt att lära sig, svårt att behärska aproach i ett mycket lågt budgetspel - du kan bygga en solid däck med 100-. Reglerna är enkla och tydliga och är väldigt lätta att hämta. Men för mig som kortspelare, som utmanar mig mer är det att med varje ordentlig twinking kan nästan varje däck vara konkurrenskraftig och varje värld mellan de 12 tillgängliga erbjuder en unik spelstil som täcker all smak. Inga fler förbudslistor, inte mer 1000 däck som efter 1 säsong är förbjudna och värdelösa. Buddyfight handlar om roligt och kreativitet och jag rekommenderar det till alla som lpves tcgs Det här spelet är så enkelt, och alla bakugan har unika funktioner, vilket gör det till ett mycket roligt spel att spela. Jag menar Magic och Yu Gi Oh är roligt, men det här spelet är bara både reducerat till enkelhet. Dessutom finns det ständigt många bakugan med hög effekt Gs som du kan hitta dem nästan var som helst. Ingen förstår strategin inom det här spelet, Im 35 utan några mentala problem och jag spelar fortfarande det här med min pappa. Det här spelet borde definitivt vara i topp fem. Jag har spelat det här länge och det är väldigt roligt jag gillar 100 bakugan 13 Lord of The Rings TCG Förutom att det är mycket roligt krävs det mycket att tänka. Försök spela en timme utan att göra några misstag. Riktigt bra spelmekanik och väldigt roligt att leka med vänner Det är min favorit tcg och jag är ledsen att den blev avbruten. Allt har ett kortspel. Hearthstone är mycket jättebra. Jag tror att senare ett nytt spel som heter hex kan vara bättre än det, men för nu är det en rolig och enkel tidsavbrott och är ett av de bästa kortspel där ute. Det enda jag kunde kritisera är dess långsiktiga överklagande, men de lägger till några nya spellägen och kort också. Bra kortspel för dem som vill ha en första erfarenhet av strategiska kortspel eller veteraner som vill förstöra. 889 kort är i spelet, med en annan 45 som officiellt kommer ut på cirka 3 eller 4 veckor. Den virtuella aspekten ger många fina animationer och ljudeffekter, spelar på många olika brädor med många olika hjältar och många olika mekaniker. Vad hearthstone erbjuder att inget annat kortspel kan vara RNG, där ibland sannolikhet kan bestämma ett kritiskt ögonblick i spelet. Om några månader blir det 1 populär Uh ingen hearthstone skulle vara nummer 1 inte 14, inte säker på var du får dina data från. Lol Ignorera licensen och det här spelet har en av de bästa kortspelmotorerna som skapats. Det är från en tid när varje spel inte försökte bara vara Magic 2.0. Om du bara har kommit in på kortspel, eller aldrig har vågat långt från Magic Land, ge det här spelet en chans att se hur roligt Card Games kan vara. Det här spelet har nyligen fått en omstart och jag måste säga det fantastiskt. Panini köpte rättigheterna och de strömlinjeformade spelet ett ton som gjorde det bättre. Den ursprungliga dbz ccg var stor men när vi fick gilla buu saga blev det löjligt. Speciellt gt. Gratis stil däck och sensei däck och allt detta skit att detta underbara kortspel inte behövde. Med tanke på att det var bra med allt det där, är spelet lätt att hämta så mycket roligt och effektivisera jag måste erkänna, dessa kort är AWESOME. De är jättekul och jag älskar att handla dem. Dessa kort är fantastiska Stor mekanik och en bra uppsättning konst. Kampanjer var full konst och den imponerande detaljerna i korten förtjänar en plats på denna lista. Även om det är det svåraste spelet där ute, det här spelet är fantastiskt dumt spel där ute zombies seriöst människor 19 VS System Marvel Detta var ett bra kortspel och jag saknar att spela det. Jag började med endast en deckteam (Arkham Inmates), men nya tecken och mekanik fick mig att köpa en hel del mer. Spelets regler var komplexa och möjliggjorde olika slags taktik. Jag letar fortfarande efter en ccg som kan ersätta den. FANTASTISKT SPEL Skräcklig skam att det slutade sälja i butiker, även om du fortfarande kan få nya set via online community. 20 Harry Potter Trading Card Game Jag är så ledsen att de avbröt det. (Jag vill nästan designa kort baserat på de senaste 5 böckerna och skriva ut dem för att leka med min pappa som vi gjorde år sedan. Harry Potter Trading Card Game (HPTCG) är en strategi och ett samlat kortspel baserat på den magiska värld av Harry Potter-romanen av JK Rowling. Skapad av Wizards of the Coast i augusti 2001 var spelet utformat för att konkurrera med Yu-Gi-Oh. Pokmon och Magic: The Gathering-kortspel. Det släpptes för att sammanfalla med lanseringen av den första filmen i serien. Spelet blev berömt för det sätt det fördjupade människor i Harry Potter-universet. Vid ett tillfälle var spelet den näst bästsäljande leksaken i USA. Rekommenderade listorPerfect Ten: Online-samlarbara kortspel som kommer att knacka på ditt hjärta Det kan vara svårt att neka att publiken är ganska lika och ganska öppen för en liten crossover mellan genrer. Det har massivt sagt till sig om det kan vara en sträcka att sätta in (eller handla) kortspel i samma familj som MMORPG. av TCG som deras antal och popularitet verkar stiga på nätet. Det ledde fram till den dag som min redaktör kom in på mitt kontor, slog en Elmer Fudd Pez-dispenser ur min hand och berättade för mig att jag bättre skulle göra en topp 10 lista på kortspel eller annat. Eller vad jag chirped innan jag tänkte. Eller så ska du vara vår heltid Darkfall-kolumnisten, sa min redaktör. Så hej Pratade vi om kortspel idag Hur vet jag inte, 10 av dem Magic: The Gathering har varit ett geek kortspel häftklammer i två decennier nu, älskat för sitt manahjul, fiendishly komplexa däckbyggnad, meta-game strategier , och det helt rad konstverket. Online-versionen har funnits under en bra del av den tiden, och samtidigt som den behandlade många problem som gäller kodning, olika utvecklare och en ständigt växande regelbok, är den fortfarande den enda platsen du kan gå online för att få full köp, pack-öppning, handel, däckbyggnad och kortspelupplevelse. Var bara försiktig: Du kommer att gå sönder om du saknar självkontroll. Detta Kickstarter-projekt är en intressant mash-up mellan en CCG och ett däckbyggare spel, vilket tvingar spelarna att köpa sina kort varje match och utveckla nya däck på flugan. Kanske är fantasinställningen och tri-fraktionens tillvägagångssätt lite förglömlig, men om det spelar lika bra som devs hävdar det gör det, som verkligen bryr sig. Var noga med att inte förväxla detta med Omens of War. Helt annorlunda saker. Skaparna av Solforge vill att du ska få veta den magiska: Den samlande skaparen Richard Garfield var involverad i utvecklingen av denna mobil-och-pc-app. Jag vet det här eftersom Garfield är namnlöst över Solforge-webbplatsen som om hans namn ensam var en talisman mot ondska och konkurs. Garfield åt sidan, lanserade denna TCG 2013 och har en smidig multiplattformserfarenhet som kan spelas gratis. Teamet har ambitiösa planer på att växa titeln 2014. Dess en MMO Det är en CCG Dess från skaparna av World of Warcraft TCG Det är en pengar pit Vänta, det borde inte vara i det officiella pressmeddelandet, om det aldrig skulle bli den här crowdfunded blandningen av MMO och CCG har redan en spännande följd som sina utlovade klasser, fängelsehålor, däckbyggnad, kortändring, robust handel och (drumroll) den mest aggressiva organiserad lekinfrastruktur som någonsin erbjudits för en digital TCG. Jag har ingen aning om vad den sista biten innebär, men efter att jag läst det var jag skänkt med förmågan att prata för att se igenom tiden. Card Hunter är ett spel som jag personligen rekommenderar. Det tar estetiken i ett penn-och-pappersbrädspel i fängelsehålan i en vänner källare och gifter sig med ett däckbyggande spel av olika slag. I stället för att samla kort samlar du in och utrustar redskap som kommer med en handfull korta stycken. Rörelse och strid är alla dragna från denna kort av kort, och det finns både enspelare och flera spelare-lägen tillgängliga. Det är också roligt på ett mycket nerdigt sätt. Legenden om Norrath är för spelare som finns mitt i Venn-diagrammet för EverQuest-spelare som bara inte kan få nog av det här spelet och TCG-fans som gillar att leka med bara 16 andra människor i världen. Jag unge, jag har ingen aning om hur många som spelar detta. Jag visste inte ens att det existerade, även om jag kom ihåg det hade en storebror i Star Wars Galaxies långt tillbaka när. Hej, vad hände med det spelet Vad är det här nu vet de inte Blizzard har ett varumärke på hearthstone Förvänta dig inte att den här håller för länge, människor Att göra forskning för denna artikel (95 ser upp animerade gifs, 5 läsning officiella webbplatser) Ive insåg att ganska mycket alla dessa spel försöker appellera till en känsla av nostalgi bland den vanliga hårda CCG-publiken. Kom ihåg de kortspel du brukade spela på sommarläger Ours är precis som de Förutom att du har ännu mindre chans att göra en hottie när du spelar vårt än du kom tillbaka i 8: e klassen. Så Infinity Wars - vad kan man säga Generisk titel, överklagande till dag i dag, multiplattform erbjudande, för närvarande i beta. Ursäkta, tid för mer animerade gifs Det är självklart att stående ut från resten av publiken är mycket viktigt för TCG. De vill ha långsiktig lojalitet för en flod av pengar att flöda från You Mountains till deras Accounting Delta. Om du inte kan skryta med en unik vinkel eftersom du är en blatant magisk klon, slår du sedan på en populär IP och hoppas på det bästa. Personligen känner jag att Might och Magic namn har spridits lite smalt under åren, men kanske finns det tillräckligt med juice kvar för en bra träff. Den sista platsen på denna lista kommer att gå till Elemental Kingdoms. som nämns inte för att det tog två slumpmässiga kort från Apples to Apples och gick med det för ett namn men för att det var från Perfect World Entertainment. vilket verkar så dårligt skötare om det. Eller du kan ta Beaus vittnesmål, där han kallar Elemental Kingdoms nästan ett unikt spel. Säljs Wizard101. Clone Wars Adventures. och Free Realms bör alla få ett speciellt omnämnande här för att integrera kortspel-element i den större omfattningen av deras spel. Om du klagar på att jag lämnar dem, vet jag att du inte läste i slutet av den här kolumnen

No comments:

Post a Comment