Tuesday 24 October 2017

Trading system fractal breakout


Fractalbrytningsnivå Indikatorens indikator och funktioner Indikatorn bestämmer och markerar stunderna för trendbyte på ett diagram baserat på teorin om fraktalnivåfördelning på alla tidsramar. Om en uppdelning baserad på alla regler är verklig kommer de horisontella linjerna att visas på diagrammet med motsvarande färg. Om det finns en trend, kommer linjen att vara blå. I den nedåtgående trenden blir linjen röd. Den blå linjen är en stark stödnivå, näringsidkaren bör leta efter köpmöjligheter över denna linje. Den röda linjen är en motståndsnivå, näringsidkaren bör sälja under den. Stopp-förlust med en köphandel bör ställas in under det lägsta låget under den blå linjen. Stopp-förlust för en försäljningshandel bör ställas högst högt över den röda linjen. Färgändringen av raden meddelar näringsidkaren om en trendbyte. Alla fraktalerna och deras nedbrytningar som ligger mellan dessa linjer representerar inte förändringen av trenden. Om raden visas på en större tidsram har den högre prioritet än de mindre. När linjen bildas på det dagliga diagrammet bör näringsidkaren leta efter köpmöjligheter på de mindre tidsramarna Indikatorinställningar nBarHist200 Antal barer från analyserad historia. ShowSignalOnlyFirstAll Metod för att visa linjerna i historiken. OnlyFirst visar bara två sista rader med trendändring. Alla förändringar av trend ClrBuyclrBlue Färg linje i uppåtgående trend. Blå färg är standard. ClrSellclrRed Färg på rad i den nedåtgående trenden. Röd färg är standard. Bredd2 Strålens tjocklek. bCheckBar0truefalse Visa linjen när baren inte har stängts än. True är inställt som standard. Funktion för näringsidkare att vara redo för signalen. Indikatorn är ett självförsörjande handelssystem. Det rekommenderas att användas som ett filter av handelssignaler i mjukvarupaketet som består av följande produkter: Ytterligare tillförlitligt filter har integrerats i indikatorn som hjälper till att sortera ut falska prisimpulssignaler inom en förändring av en trend. Förbättrad sökning av de tidigare fraktalfördelningsnivåer som betraktas som stöd - eller motståndsnivåer efter en trendförändring. Förbättrad algoritm för att bestämma fördelningen av en fraktal som indikerar en eventuell förändring av trenden. Kodoptimering. Acceleration med grafiska objekt på diagrammet. Fasta sökfunktionsfördelningar av fraktaler, i förhållande till den röda linjen i Alligator-indikatorn. Enkel Fractal Breakout-strategi Anställd Sep 2008 Status: Medlem 301 Inlägg Online Nu Ive varit demo och levande handelsutbrott av fraktalkanalen för ungefär den senaste månaden. Resultatet har varit ganska bra så jag trodde Id starta en tråd om metoden och se om någon är intresserad av det. Metoden är väldigt enkel och allt du gör är att köpa när priset bryter ut ur den övre kanallinjen och säljer när den bryter ned den nedre kanallinjen. Ive bifogade ett diagram över vad jag menar liksom den fraktalkanalindikator jag använder och en annan indikator som bara visar de sista fraktalerna. För närvarande handlar jag bara detta på EURUSD 5 min. diagram men jag hoppades om någon följer detta kan vi arbeta med att handla olika par och olika tidsramar. Förutom att finjustera vissa saker och göra det lite mer diskretionärt än mekaniskt. Nästa inlägg kommer att visa inträde och stoppa förlustregler som jag använder dem nu. Återigen uppmanas några förslag eller frågor och vi kan se om vi kan få ett bra system här. Bifogad bild (klicka för att förstora) Anställd sep 2008 Status: Medlem 301 Inlägg Online Nu Så här är de Ingång och stopp förlust regler som jag använder för nu. Inresa. Mycket enkelt, köp när raster genom högsta kanallinje och sälja när raster men under kanallinjen. Stop Loss: För närvarande sätter jag SL på motsatt kanallinje. Till exempel på diagrammet i post 1 om du köpte på den blå linjen har du din SL på den röda linjen. Problemen här är ibland detta gör din SL väldigt stor och din MM är snedställd så det är en sak jag behöver jobba på. Några tankar som jag har haft är bara inställda på 10 pips och sedan flytta till BE när klockan 10 och stigen stoppar var 10 pips eller något sådant. Eller kanske ha det lite längre bort med 20 pips eller en ny support eller motståndsnivå. Ta vinst: Jag har tagit vinst på 10 och flyttar min SL till BE. Tanken är att flytta din SL upp och om du kommer ut på BE ingen stor sak. Du vill hitta en löpare och låt dina vinster springa. Dessa är precis vad jag använder för nu och jag är öppen för förslag eller åsikter från någon. Anställd Sep 2008 Status: Medlem 301 Inlägg Online Nu Mitt mål är att få några människor som gillar denna typ av handel och vi kan tweak några saker för att göra det till ett lönsamt system. Några tankar jag har haft är: Endast handel i riktning mot den stora trenden. Enligt DIBS-regeln, köp när den är över den dagliga öppna linjen och sälja när den är under den dagliga öppna linjen. Titta på divergensen på RSI eller MACD och avväg divergensen. Se upp för stöd och motståndslinjer samt runda nummer. Dessa är bara några av de idéer som Ive hade och jag har inte testat dem ännu men jag planerar att och om någon vill testa någon av dessa snälla gör. Anställd Sep 2008 Status: Medlem 301 Inlägg Online Nu Det är alla mina informativa inlägg för nu. Om någon har några frågor eller förslag eller något, var snäll och fråga och om jag gör någon handel ikväll Iquotll efter några senaste exempel. Jag kanske inte handlar men för att jag är förkyld. Anställd mar 2008 Status: Medlem 599 Inlägg Online Nu Det är alla mina informativa inlägg för nu. Om någon har några frågor eller förslag eller något, var snäll och fråga och om jag gör någon handel ikväll Iquotll efter några senaste exempel. Jag kanske inte handlar men för att jag är förkyld. När du tittar på ditt diagram ser jag bara en handel under hela varaktigheten. Vad jag saknar Eftersom billbss sa att det finns mycket mer än 1 handel där. Ive bifogade ett annat diagram som visar inträdespunkter. Att inte säga alla dessa är vinnare eller något precis där du skulle komma in. Jag visar också var jag normalt skulle lägga SL. Så du skulle gå in i de gröna rektanglarna och i slutet av diagrammet till höger visade Ive var du skulle komma in och var jag skulle lägga SL nu tills jag hittar en bättre SL-metod. Andra frågor är gratis att fråga eller att lägga in diagram i ett par, vilken tidsram som helst, det ska fungera på alla. Bifogad bild (klicka för att förstora) Problem med handel helt enkelt breakout förväntar du sig att prisrörelsen blir snabb. Åtminstone, det är hur jag definierar en breakout. Mitt förslag på att använda någon form av fraktalbrytning är att bestämma föregående intervall och se om det finns tillräckligt lång konsolidering för att försöka bestämma om föregående period var en period. Jag skulle säga att varje icke-nyhetsrelaterad breakout följer en lång period. Dessa breakouts är antingen falska, eller de blir till trender. Det är något jag inte har tänkt på tidigare, titta på föregående sortiment. Inte en dålig idé, något att tänka på. Tack för svaret. trubluIncredible precision markerar de bästa affärerna på alla valutakurser. Lätt att använda gränssnitt med tydliga inmatnings - och utgångspunkter. Frekvensen av fraktaler kombinerad med kraften i breakouts. Att få tidigt på stora rörelser är vad Fractal Breakout Indicator handlar om. Stora rörelser på 1000 pips kan preciseras noggrant innan de spelas ut. Manuell handel har aldrig varit roligare. Trenden är din vän Utvärderar styrkan i en viss trend och beräknar den bästa tiden att gå in på grund av omskolning. Flera bekräftelser filtrerar bort dudsAfter en retracement väntar indikatorn på en fraktalinställning. Lättlästa pilar låter dig veta att en potentiell handel brygger. Tydliga inmatnings - och utgångspunkter En pil och en popup-varning visar dig exakt var du ska komma in på marknaden. Du kan även varnas via e-post. Ta din manuell handel färdigheter till nästa nivå. Forex robotar är bra. Men det är viktigt att se till att dina manuella handelsförmåga håller sig skarpa. Fractal Breakout Forex Indicator lär dig hur man hittar bra affärer manuellt på alla valutakartor. En komplex strategi i ett enkelt paket De flesta människor brukar aldrig förstå fraktaler. Det är okej. Vår Forex-indikator gör allt tungt för dig. Fungerar bra med någon forex robot. Använd den tillsammans med någon forexrobot för att komplettera din handel. Det är det bästa av båda världarna. Handel så mycket som du vill Efter arbetet eller heltid. Hjälper dig att handla i en jämn takt. Inga sena nätter, ingen andra gissningar. Du kommer alltid att vara redo för nästa valutahandel. Det är välkänt att för att tjäna pengar när man köper på marknaden måste man köpa lågt och sälja högt och vice versa när handeln är kort. När vi kombinerar fraktaler, break-outs och trendstyrka har vi ett komplett handelssystem. Designad för alla tidsramar eller valutapar. Större tidsramar ger dig större affärer. Kortare tidsramar ger dig fler signaler. En komplett Forex-strategi Mer än bara en annan Forex-indikator. Full strategi som hjälper dig att handla marknaderna från början till slut. Automatisk Fibonacci tar vinstnivåer Få ut mesta möjliga av din handel med automatiskt tecknade vinstnivåer. Vad behöver jag för att börja använda denna indikator på mitt valutakonto Fractal Breakout Forex Indicator löper inuti MetaTrader 4 handelsplattformen. Flera forex mäklare erbjuder gratis MetaTrader 4 demo trading konton som har allt du behöver. När MT4 är installerat, fäst indikatorn på ett eventuellt forexdiagram och börja handla. Har vi någon tidigare erfarenhet krävs Vi designar all vår programvara med nya användare i åtanke. Vem som helst kan använda denna indikator oavsett kompetensnivå. Ska jag använda en forexrobot vid sidan av detta system? Användning av flera robotar uppmuntras alltid för bästa resultat. Alla dessa forexrobotar är bra val. Vilka är de bästa tiderna för att handla detta system? En annan tid på dagen fungerar. Det finns hundratals handelssignaler per dag så att du enkelt kan välja när du vill handla. Användarbedömningar heres a quick shout för att låta dig veta den här veckan har varit a. w.e. s.o. m.e. Med hjälp av webinärerna lyckades jag stänga 900 vinst. Jag har använt din Fractal Breakout Indicator i några år nu, och jag kan säga att det har varit oumbärligt. Detta verktyg är ett måste för alla seriösa näringsidkare. Om du handlar till och med ibland måste du ha det här verktyget jag har använt din programvara i ungefär en vecka nu och jag måste säga att jag inte vet hur jag kunde leva utan att jag har handlat forex i över fyra år och det här har varit bästa pengar jag någonsin har spenderat på mjukvara för (forex) handel Så slutligen - tack för en bra produkt jag gör en död i veckan på indikatorn. Jag har en stor handel med de arbeten som (förhoppningsvis) kommer att stänga för över 1000. Jag har ökat mina partier storlekar som indikatorn går längs så min pengar hantering är spot on. Slutligen är jag säker på att du är trött på mina vittnesmål, men jag deponerade 3000 på 16 juni och slutade 31 juni med 8 000 dollar. älska dina saker .. den nya indikatorn går bra för mig. jag manualen fungerar riktigt bra och jag skulle vilja med en av dina automatiserade robotar denna vecka också. tack för all din hjälp när jag först började. Jag känner till Fractal Breakout och jag känner mig fantastisk. Jag fortsätter använda den. Har du någon manual på spanska för denna indikator. Jag vill läsa alla detaljer på mitt språk, och kanske har min översättning varit mycket framgångsrik. Detta är mitt andra konto. Jag använder redan fraktalindikatorn på min primära acces med fenominala resultat. Mycket nöjd. Använd det här som ett testamente. Jag har bränts av 3-4 andra robotar webbplatser på internet. Jag började tro att allt detta var en bluff. Tack och lov kom jag över din webbplats och den underbara manuell indikatorn. Jag hade 3 lönsamma affärer i rad tidigare idag och saker fortsätter bara att rulla. Ill låt dig veta hur saker går, men hittills är jag väldigt upptagen med detta system.

No comments:

Post a Comment