Friday 27 October 2017

M92 optioner


eHobby Asia är ett Hong Kong-baserat företag, vi strävar efter att ta dig med de senaste och bästa kvaliteten MilSim Airsoft, Skirmish Airsoft och Wargame Airsoft-produkter. Vi erbjuder produkter för MilSim Skirmish Survival Game, Military Simulation Training, IPSC Airsoft Game. Vi erbjuder också olika Combat Gears för Airsoft Skirmishing, Shooting och War Game. För att hålla oss på dagens konkurrenskraftiga och service krävande affärsmarknad är det vårt mål att tillhandahålla DAGLIG LÅGPRIS förstärkare för TOP-KVALITETSTJÄNSTER. Alla Milsim Airsoft-pistoler, gasblåsningsvapen, vårpistoler är INTE riktiga skjutvapen. Alla Milsim Airsoft-pistoler som säljs till amerikanska kunder sitter fast med en orange tips. Anmäl dig till vår nyhetsbrev, en månadsdos av nya idéer för att förbättra ditt spel och exklusiva erbjudanden på bra redskap, skicka direkt till din inkorg. eHobby Asia () Milsim Airsoft, Skirmish Airsoft, Krigsspel Airsoft Atlantic Firearms AR15 AK47 Rifles - M92 AK47 Krink Rifle Röda Röda Trä Zastava PAP M92 Rifle w Sidoblock, Red Wood Handskydd och Matchande Träpistolgrepp Perfekt för ditt nästa SBR-projekt Denna PAP M92 AK47 är en helt ny skjutvapen tillverkad av den berömda Zastava-fabriken i Serbien. Levereras med en sidofold triangellager för ett extremt robust men traditionellt utseende med dimpled mottagare, gångjärnt övertäcke, krinkstil bakre syn. dubbel bländare framifrån, och en bult hållbar öppning på väljaren. - Durbar metallfärg och vackert rött trähatt och pistolgrepp gör verkligen detta gevärspop. Kommer med en 30 år. mags. typen kan variera. Innehåller inte optik i bilder. 7.62x39mm kaliber Red Wood Handskydd och matchande träpistolgrepp Sidofold Triangle Lagerstämplad Serbisk markerad mottagare Skyddad toppkåpa Toppkvalitet Metallfärgbaserad kappa Manganfosfat med Teflon Black toppskikt för skydd Optik Rail Levereras med en högkapslartid Mag typ och ursprung kan variera) Obs! Trijicon SRS Optic i bilder ingår ej OBS! Om du bor i ett tidskriftsbegränsat tillstånd och tidningen som kommer med skjutvapnet skulle vara olagligt kommer vi att ta bort tidningen från order och skepp skjutvapen till din FFL-återförsäljare utan tidningen. Vi kan inte skicka förbjudna tidningar till uteslutna statliga adresser och vi kan inte ändra eller anpassa tidskrifter just nu. Det kommer inga substitutioner eller rabatter för att ta bort tidskrifter eller andra anpassade magasinalternativ som erbjuds. Det är ditt ansvar att du är bekant med dina nuvarande lokala vapenlagar innan du skickar din beställning. Kontakta oss gärna med frågor du kan ha. Relaterade produkter Lägg inte till i kundvagnen tills du fyller i följande. Innan du lägger till brandväggar i kundvagnen: 1. Läs igenom avsnittet Köpköp på webbplatsen så att du är bekant med betalningsalternativ, policys etc. Obs! På grund av den höga volymen av beställningar vid denna tidpunkt kan det ta ca 3- 5 dagar för In Stock-order att skicka ut. E-post email160skyddad eller Ring (410) 352-5183 Vi är sålda ut nuförtiden förväntar vi oss mer. Vänligen ange din Email-amp, vi meddelar dig. Kundvagn Erbjudanden Uppdateringar Produktkategorier Kundsupport Annan information Slide Fire SSAR-15 Slide Fire SSAK-47 Sidan genererades på 0.006 sekunder. TFBTV: Jugoslavien Zastava M92 SBR I den här videon ger James en kort sammanfattning av den jugoslaviska Zastava M92 SBR. Detta är en av James8217 favorit SBRs för sin måttliga rekylning men hårdslagande SBR-runda, tillförlitlighet, förmåga att rulla lageret och utmärkta delar tillgänglighet och utbytbarhet. James går över grunderna och de typer av uppgraderingar som är tillgängliga för denna lilla AK-variant i detta avsnitt av TFBTV. Vill ha 20 av ett Grizzly-mål Använd rabattkoden TFB20. Guns i denna video: Jugoslavien Zastava M92 SBR Det fullständiga transkriptet 8230 8211 Hej killar, James igen från TFBTV, den här veckan, I8217m gör ett kort stycke på en av mina favorit SBR8217s, yugo M92. Och I8217m säger till er, yugo M92 så varmt just nu, så varmt just nu. Ammo 7.6221539, väldigt billigt just nu, det finns en tillströmning av dessa M928217s och deras delar kit alla kommer i landet. Jag tror att I8217ve har sett dessa för under 500 dollar. Som jag sa i videon köpte jag bara ett fat i det vita, för jag vill säga 20 eller 30 dollar. Så, nu är det bra att träffa. Och inte bara är de verkligen billigt just nu, men det är faktiskt många tillverkare som inte bara gör bra AK-delar, AK-grepp, AK-tidskrifter, lager etc. Men du har många tillverkare som gör yugo specifika tillbehör. Så, du har tillverkare som Manticore, Sampson, Midwest Industries, Magpul, de är alla som tillverkar yugo-specifika komponenter nu. Riktigt snygga saker. Så ändå hoppas jag att ni njuter av videon. Zastava M92 skottar 7,6221539 runda. It8217s gasdrivna, precis som alla AK, luftkylda, magmatade, levereras vanligtvis med ett underfällbart lager men har tidigare skott undermappen och är generellt missnöjda med det. Jag bestämde mig för att välja den triangelnmapp som installerades av Henderson Defense . Handskyddet är något längre än det för AKS-74U, och det har tre kylventiler i stället för de typiska två. Detta leder påstod till bättre avkylning av pistolen. Nu är den stora delen om M92 7,22 39 runda doesn8217t uppleva lika mycket av en hastighetsförlust som 5,56, så M92 är ett utmärkt val för en SBR. Till exempel förlorar M92 med sin 10 tums fat bara cirka 200 fot per sekund i hastighet gentemot 16 tums fat med 124 kornammunition. Den förlusten är ungefär dubbelt, eller cirka 400 fot per sekund med 5,56 M93 och 10 tum mot 16 tum. M92 är ett derivat av M70, som togs i bruk i Jugoslavien 1970. M70 och M92 har en 1,5 mm tjock mottagare, jämfört med AKM: s typiska en millimeter tjocka mottagare, vilket gör den mycket hårdare. En av bristerna i M92 är det faktum att fatet inte är krom ett. M92 har ett gångjärnskåpa, vilket är en bra funktion, och sen vill du naturligtvis installera ett topplock med en optisk skena. Såvitt förbättringarna går på min M92, lade jag till ett Strike Industries-pistolgrepp. Um, jag försökte få några grepp inklusive Magpul greppet, och jag gillar precis som Strike Industries greppar bäst. Um, it8217s fick en väldigt fin tummefingerhylla på toppen och ergonomiskt kändes det bra, det var bra grepp, och sedan var det en lätt att ta bort, buttpluggen. En tidning, naturligtvis, bulgariska Circle 108217s, they8217re ansåg att vara några av de bästa. Jag har verkligen försökt Magpul mags, även om många människor verkar vilja ha dem. Om jag kommer ihåg rätt, har Magpul MOE, AKA-tidskrifterna plastfläktarna, medan de högre Magpul-magarna har flamskyddsmedel. It8217s lättare att bryta tidskrifterna med plastretentionens flikar. Men jag går bara med Circle 108217s, så de är dyra, men de är guldstandarden. Nu fick I8217ve en kommandofärgad förlängd paddelutlösning. Du kan se här. Um, det8217s 10 dollar, it8217s lätt att installera, anser jag att det är en no-brainer. Um, de gör det så att du kan använda ditt pekfinger för att aktivera din paddla och släppa din tidning om du vill. Men för att vara ärlig, gillar jag bara den extra ergonomin av den förlängda padden här längst ner. Men det är en billig del, och it8217s är en enkel installation, bara få den. Um, I8217ve har en TAPCO G2-trigger, många har blandade känslor på TAPCO-komponenter, och de kan drabbas eller missa över linjen. TAPCO G2-utlösaren är dock inte bara en amerikansk kompatibel del, men det är en utmärkt utlösare med vilken som helst åtgärd. I8217 har vi en Manticore Arms framåt, jag gillar polymeren lite bättre än veden. Och Manticore Arms förutse, du kan se, kommer att acceptera tillbehörsskenor. Um, du kan få, säg Magpul-tillbehörsspåren och lägga till dem i den här förväg. De gör också ett topplock som har picatinny järnväg om du väljer att lägga till en optik. Jag har gjort det ännu med det här. Och självklart fick I8217ve den bulgariska fyrdelade munstycksanordningen framåt. Jag vet verkligen inte vad vetenskapen står bakom den fyradelade pausen. Jag menar först och främst att jag tycker att det är coolt som helvete. Det finns människor som säger att it8217s för bättre baktryck, det finns människor som säger att det leder till hjärnskakning i avstånd, och jag vet inte om någon av de där8217sna är sanna men vad jag vet är först och främst den som kommer i M92 ful som helvete. Det ser ut som om du har en blunderbuss eller något liknande. Du kan hitta video online av personer som skjuter den fyrdelade rasten och du kan se att den undertrycker 8211 Gud dammit undertrycker. Du kan hitta video på nätet av personer som skjuter den fyradelade pausen, och du ser att den undertrycker blixten liksom alla munstycksapparater där ute som finns tillgängliga för yugo just nu, så jag tror att denna one8217s också är en no-brainer. Jag fick den här fyrdelen från CNC Warrior. Jag köpte den här M92 som en pistol från Vector Arms, sedan skickade jag den till Henderson Defense i Henderson, Nevada, och de bytte ut trunnion och lade till den bulgariska triangelnmappen. Detta tror jag är det ultimata tillägget för en M92. Som någon who8217s ägde undermappsversionen, och triangelförsäljningsversionen, är det förmodligen den bästa uppgraderingen som du kan göra till din M92. It8217s dyrt, det är inte en billig uppgradering, det kräver smithing, det kräver arbete, och det kräver en refinish. Men det är helt värt det. Och äntligen hade jag hela pistolen raffinerade i Gun-Kote Black, inklusive bultbäraren. Skruvhållaren som följer med M92 är bara naken metall. Så, jag tycker it8217s är en ganska smart idé att bara få lite Gun-Kote, eller någon Alluma-Hyde. Spraya ner det, tryck in det igen. I8217ve har aldrig haft några problem. I vilket fall som helst, så har jag utrustat med M92. Det finns naturligtvis andra sätt att klä ut din egen M92, men det är trevligt med dem, det är att du har alternativ. Några av dessa tillbehör är biprodukt för att vara ett derivat av AK-plattformen. Men vissa tillbehör, som handskyddet, är unika för M92, men du har fortfarande många alternativ. Midwest Industries, Sampson, Manticore. Du har många företag som tillverkar tillbehör speciellt gjorda för M92. Så, it8217s är en bra pistol att accessorize. Jag tycker att it8217s är ett bra val för en SBR, jag tycker it8217s är ett bra val för en AK, jag tycker it8217s är ett bra val för en 762. Delar är rikliga just nu, delkitsar är rikliga, tillbehör är rikliga, så jag tror att hoppa in just nu. Jag tror att I8217ve köpt ett helt nytt fat i vitt för denna pistol för 19 dollar flera månader tillbaka, så slå på medan iron8217s är het med M92. Okej killar, tack för att du har tittat på det hela för mig denna vecka. Om du tyckte om videon, var vänlig prenumerera, tack till Ventura Munitions, tack till Grizzly Mål för sponsorer, tack till våra abonnenter och tittare, ha en bra vecka. (marschbandmusik) Hur många ställen gör AK-pistolomvandlingar för att lägga till aktier och vad8217s genomsnittskostnaden En stor anledning till att jag har gjort en AK SBR så här är att, till skillnad från andra SBRs som SIGs eller HK-kloner, där man poppar på ett lager är En fråga om att trycka ett par stiften när du får din frimärke, AK tar potentiellt metallarbete för bakre trunnion och borrning för vikningsadaptern. Jag kan äga en SBR i min stat. Ett alternativ är en vikning Stormwerkz på Shockwave brace. IMHO bättre eftersom aqs du inte finns på några federala listor för SBR-avgift .. Min Yugo M85 PAP är cool looking8230 men jag don8217t inte någon anledning att ha en AK i någon kaliber dessa dagar. Och ja, PAP har en klämma på den. Ingen optik, eftersom pistolen helt enkelt isn8217t är en mycket mer modulär AR. Jag har fler AK-plattformar än AR8217s, men inse att I8217d har alla AR8217s. Boring, säkert, men mycket mer praktisk och kapabel. Lättare, billigare och effektivare att lägga till 8216force multipliers8217 till. Namnlösa: Optik, men också bara om allt annat också.

No comments:

Post a Comment